Олена Семеняка
Рейтинг
+75.62
Сила
210.35

Олена Семеняка

o-semenyaka

Передумови Консервативної Революції – 2011 (Частина І)

Хоча концептуальні витоки революційного консерватизму можна знайти уже у Гердера та Фіхте [1], у творчості яких помітні яскраві антимодерністські настрої, точкою відліку, яка позначила становлення руху з подачі його перших та найважливіших ідеологів, здебільшого вважаються 20-ті роки повоєнної Німеч...
Читати далі →

Тіло й Закон у ап. Павла (література)

1. Архимандрит Ианнуарий (Ивлиев). Основные антропологические понятияв посланиях святого апостола Павла. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://anthropology.rchgi.spb.ru/pavel/pavel_i3.htm

2.Бадью А. Апостол Павел. Обоснование универсализма. [Електронний ресурс]. – Реж...
Читати далі →

Тіло й Закон у ап. Павла (iii)

Як це можливо і чим по суті є гріховність, що не вичерпує поняття тіла у Павла [4, c. 61], стає нарешті зрозуміло, коли Бадью з’ясовує, що «перше з імен смерті – Закон» [2]. Відомо, що апостол протиставляє Закон Благодаті і вчить, що спасіння не в справах, а вірі. Також відом...
Читати далі →

Тіло й Закон у ап. Павла (ii)

Крім того, «життя по плоті» в другому сенсі явно кореспондує з виразом «тіло гріховне» і «справи тіла», що спокушає повернутися до звичної дихотомії душі і тіла з приматом першої над другим. На жаль, цьому значною мірою сприяє досить прозора серія висловлювань, в ...
Читати далі →

Тіло й Закон у ап. Павла (i)

Такі словосполучення, як  «християнська тілесність», або тим більше «християнська сексуальність», навіть з поправкою на «храм душі», ще більш «дуалістичних» маніхеїв і безнадійно «пневматичних» гностиків або на еротичні образи «П...
Читати далі →

«Новий націоналізм» Ернста Юнґера як метафізичний кодекс «нового людського типу» (Ч. 4)

Не дивно, що у цьому «гранично механістичному» [13, с. 60] світі поняття крові є джерелом й критерієм справжньої спільності для Юнґера. Цінність та сила крові, яка не потребує жодної раціональної легітимації, стає новим принципом гомогенності спільноти, утвореної духом фронтового братств...
Читати далі →

«Новий націоналізм» Ернста Юнґера як метафізичний кодекс «нового людського типу» (Ч. 3)

Подібна безпардонність у поводженні з термінологією, звісно, у Юнґеровому випадку продиктована не стільки намаганням «спантеличити людей із неприємної породи догматиків» [12, с. 183–184] і фактом релятивізації класичних політичних категорій, що виступають в ролі ідеологічних смислі...
Читати далі →

«Новий націоналізм» Ернста Юнґера як метафізичний кодекс «нового людського типу» (Ч. 2)

Утім, до правого крила філософ також ставиться украй нешанобливо, оскільки приводом для їхньої співпраці є тільки спільний ворог – ліберал, і вирок, винесений ним комунізму, мало чим відрізняється від його оцінки італійського фашизму [19, с. 221]. Однак «уже з суто тактичних міркувань&ra...
Читати далі →

«Новий націоналізм» Ернста Юнґера як метафізичний кодекс «нового людського типу» (Ч. 1)

Ернст Юнґер не випадково увійшов в аннали філософії політики саме під іменем «консервативного революціонера», а не, скажімо, «націоналіста», попри той факт, що на зорі своєї літературної, тоді також і політичної, кар’єри, він визначав своє ідейне кредо саме таким чином ...
Читати далі →

Эрнст Юнгер как лицо Консервативной Революции (Ч. 2)

Отсюда возникает представление об исторической телеологии КР, которую реализует Сверхчеловек как победитель Бога и Ничто, «открывшегося после Его смерти» [2]. Различие заключается в том, что если в ваймарский период Юнгер делал ставку на тотальную мобилизацию и технику, как «тот сп...
Читати далі →